2 using System.Collections.Generic;
6 using System.ComponentModel;
24 get {
return _hsWindow; }
38 public int MaxNameLength
56 public string EnterText
69 return _hsWindow.
Color;
73 _hsWindow.
Color = value;
85 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0, defaultName);
86 this.fileName = fileName;
98 this.score =
new ScoreList(places,
false, 0);
99 this.fileName = fileName;
109 : this(
Game.Name +
"_score.xml", places)
117 : this(
Game.Name +
"_score.xml", 10)
155 private void SaveData(
Window sender)
161 private void LoadData()
bool Reverse
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.
void Add(IGameObject o)
Lisää olion peliin. Tavalliset oliot tulevat automaattisesti kerrokselle 0 ja ruutuoliot päällimmäise...
void Save(object obj, string fileName)
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
static FileManager DataStorage
Tietovarasto, johon voi tallentaa tiedostoja pidempiaikaisesti. Sopii esimerkiksi pelitilanteen lataa...
Parhaiden pisteiden lista.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.