32 using System.Collections.Generic;
35 using System.ComponentModel;
42 internal virtual bool OkButtonOnPhone {
get {
return false; } }
47 public Label Message {
get;
private set; }
52 public W QueryWidget {
get;
private set; }
61 get {
return base.Color; }
64 QueryWidget.Color = value;
67 if ( OkButtonOnPhone )
92 : base( width, height )
97 private void Initialize(
string message )
99 Layout =
new VerticalLayout { Spacing = 20, LeftPadding = 15, RightPadding = 15, TopPadding = 15, BottomPadding = 15 };
104 Message =
new Label( message );
106 Message =
new Label( 600, 100, message );
114 QueryWidget = CreateQueryWidget();
118 if ( OkButtonOnPhone )
124 Add( CreateButtonRow() );
127 AddedToGame += AddListeners;
130 private Widget CreateButtonRow()
139 OKButton.TextScale =
new Vector(2, 2);
141 OKButton.Clicked +=
new Action(Close);
142 buttonRow.
Add( OKButton );
147 protected abstract W CreateQueryWidget();
149 private void AddListeners()
152 if ( !OkButtonOnPhone )
HorizontalAlignment
Asemointi vaakasuunnassa.
static Color Darker(Color c, int howMuch)
Antaa tummemman värin. Vähentaa jokaista kolmea osaväriä arvon howMuch verran.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Asettelee widgetit riviin vaakasuunnassa.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
Phone Phone
Phone-olio esim. puhelimen tärisyttämiseen.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö. Vain kännykässä.
VerticalAlignment
Asemointi pystysuunnassa.
void Add(IGameObject childObject)
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana, ja sen paikka ja koko ilmaistaan suhteessa tähän olioon.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.