30 using System.Collections.Generic;
31 using System.ComponentModel;
82 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
95 double TopPadding {
get;
set; }
100 double BottomPadding {
get;
set; }
105 double LeftPadding {
get;
set; }
110 double RightPadding {
get;
set; }
112 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
113 void UpdateSizeHints(IList<GameObject> objects);
115 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
116 void Update(IList<GameObject> objects,
Vector maximumSize);
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
virtual Vector PreferredSize
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
virtual Sizing VerticalSizing
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
virtual Sizing HorizontalSizing
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
IGameObject Parent
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null, olio ei ole minkään olion lapsiolio.
Olio käyttää kaiken vapaana olevan tilan ja kutistuu, jos tilaa ei ole tarpeeksi. ...
virtual void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
Olio ei kasva suuremmaksi kuin sen PreferredSize.