Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Suojatut jäsenfunktiot
Flame luokkareferenssi

Järjestelmä liekeille. Lisää...

Luokan Flame luokkakaavio
ParticleSystem GameObject Destroyable Tagged

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 Flame (Image image)
 Luo uuden liekin.
override void Update (Time time)
 Päivitetään liekkiä

Suojatut jäsenfunktiot

override void InitializeParticles ()
 Määritetään oletusarvot efektille.
override Vector GiveRandomDirection ()
 Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta.
override void InitializeParticle (Particle p, Vector position)
 Alustetaan partikkeli.

Yksityiskohtainen selite

Järjestelmä liekeille.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

Flame ( Image  image) [inline]

Luo uuden liekin.

Parametrit:
imagePartikkelin kuva.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

override Vector GiveRandomDirection ( ) [inline, protected, virtual]

Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta.

Palauttaa:
Partikkelin suunta

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void InitializeParticle ( Particle  p,
Vector  position 
) [inline, protected, virtual]

Alustetaan partikkeli.

Parametrit:
pPartikkeli joka alustetaan
positionSijainti johon alustetaan

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void InitializeParticles ( ) [inline, protected, virtual]

Määritetään oletusarvot efektille.

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void Update ( Time  time) [inline, virtual]

Päivitetään liekkiä

Parametrit:
time

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat