Jypeli 4
The simple game programming library
|
Järjestelmä liekeille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Flame (Image image) | |
Luo uuden liekin. | |
override void | Update (Time time) |
Päivitetään liekkiä | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | InitializeParticles () |
Määritetään oletusarvot efektille. | |
override Vector | GiveRandomDirection () |
Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta. | |
override void | InitializeParticle (Particle p, Vector position) |
Alustetaan partikkeli. |
Järjestelmä liekeille.
override Vector GiveRandomDirection | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
Alustetaan partikkeli.
p | Partikkeli joka alustetaan |
position | Sijainti johon alustetaan |
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
override void InitializeParticles | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Määritetään oletusarvot efektille.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |