Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Suojatut jäsenfunktiot | Ominaisuudet | Tapahtumat
FollowerBrain luokkareferenssi

Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta. Lisää...

Luokan FollowerBrain luokkakaavio
AbstractMoverBrain Brain

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 FollowerBrain ()
 Luo aivot.
 FollowerBrain (GameObject target)
 Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta.
 FollowerBrain (GameObject target, double speed)
 Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta tietyllä nopeudella.

Suojatut jäsenfunktiot

override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä.

Ominaisuudet

GameObject Target [get, set]
 Kohde, jota seurataan.
double TargetCloseDistance [get, set]
 Etäisyys, jolloin ollaan lähellä kohdetta.
bool StopWhenTargetClose [get, set]
 Pysähdytäänkö, kun ollaan lähellä kohdetta.
bool FollowAlways [get, set]
 Seuraako kohdetta aina, riippumatta etäisyydestä.
double TargetFollowDistance [get, set]
 Etäisyys kohteeseen. Jos tämä tai alle, niin jolloin aletaan seuraamaan kohdetta.

Tapahtumat

EventHandler TargetClose
 Tapahtuma, joka suoritetaan, kun ollaan tarpeeksi lähellä seurattavaa.

Yksityiskohtainen selite

Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

FollowerBrain ( ) [inline]

Luo aivot.

FollowerBrain ( GameObject  target) [inline]

Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta.

Parametrit:
targetSeurattava olio.
FollowerBrain ( GameObject  target,
double  speed 
) [inline]

Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta tietyllä nopeudella.

Parametrit:
targetSeurattava olio.
speedNopeus.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

override void Update ( Time  time) [inline, protected, virtual]

Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.


Ominaisuuksien dokumentaatio

bool FollowAlways [get, set]

Seuraako kohdetta aina, riippumatta etäisyydestä.

true jos seuraa; jos ei, niin false.

bool StopWhenTargetClose [get, set]

Pysähdytäänkö, kun ollaan lähellä kohdetta.

true jos pysähdytään; jos ei, niin false.

GameObject Target [get, set]

Kohde, jota seurataan.

Kohde.

double TargetCloseDistance [get, set]

Etäisyys, jolloin ollaan lähellä kohdetta.

Etäisyys.

double TargetFollowDistance [get, set]

Etäisyys kohteeseen. Jos tämä tai alle, niin jolloin aletaan seuraamaan kohdetta.


Tapahtumien dokumentaatio

EventHandler TargetClose

Tapahtuma, joka suoritetaan, kun ollaan tarpeeksi lähellä seurattavaa.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat