![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
| Alustaa uudet ajajan aivot. | |
| override void | OnCollision (GameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. | |
Ominaisuudet | |
| List< PhysicsObject > | Checkpoints [get, set] |
| Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. | |
| PhysicsObject | NextCheckpoint [get] |
| Seuraava tarkistuspiste. | |
| IntMeter | RoundsDriven [get, set] |
| Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. | |
| IntMeter | CheckpointsPassed [get, set] |
| Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. | |
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.
| DriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
| int | rounds | ||
| ) | [inline] |
Alustaa uudet ajajan aivot.
| checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
| rounds | Kierrosten määrä. |
| override void OnCollision | ( | GameObject | target | ) | [inline, virtual] |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
| target | Toinen törmääjä. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
List<PhysicsObject> Checkpoints [get, set] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.
IntMeter CheckpointsPassed [get, set] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.
PhysicsObject NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste.
IntMeter RoundsDriven [get, set] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.
1.7.4