Jypeli
5
The simple game programming library
Control.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1
using
System
;
2
using
System
.Collections.Generic;
3
using
System
.Linq;
4
using
System
.Text;
5
using
Jypeli
.
Controls
;
6
7
namespace
Jypeli
8
{
9
public
partial class
Widget
10
{
11
private
ListenContext
_context =
new
ListenContext
();
12
internal
List<Listener> associatedListeners =
new
List<Listener>();
13
14
public
ListenContext
ControlContext
{
get
{
return
_context; } }
15
20
public
bool
IsModal
{
get
;
set
; }
21
22
public
void
InitControl
()
23
{
24
if
(
ControlContext
== null ||
ControlContext
.
IsDestroyed
)
25
_context =
new
Controls
.ListenContext();
26
27
Objects
.ItemAdded += InitChildContext;
28
Objects
.ItemRemoved += ResetChildContext;
29
}
30
31
private
void
InitChildContext(
GameObject
child )
32
{
33
ControlContexted
ctxChild = child as
ControlContexted
;
34
if
( ctxChild == null )
return
;
35
ctxChild.
ControlContext
.dynamicParent =
true
;
36
ctxChild.
ControlContext
.parentObject =
this
;
37
}
38
39
private
void
ResetChildContext(
GameObject
child )
40
{
41
ControlContexted
ctxChild = child as
ControlContexted
;
42
if
( ctxChild == null )
return
;
43
ctxChild.
ControlContext
.parentObject = null;
44
ctxChild.
ControlContext
.parentContext = null;
45
}
46
}
47
}
Jypeli.Widget.ControlContext
ListenContext ControlContext
Definition:
Control.cs:14
Jypeli.Controls.ListenContext.IsDestroyed
bool IsDestroyed
Definition:
ListenContext.cs:100
System
Jypeli.Controls.Controls
Sisältää ohjaimet.
Definition:
Controls.cs:146
Jypeli.GameObject.Objects
IEnumerable< IGameObject > Objects
Olion lapsioliot. Ei voi muokata.
Definition:
__GameObject.cs:84
Jypeli.Controls.ControlContexted.ControlContext
ListenContext ControlContext
Definition:
ListenContext.cs:118
Jypeli
Jypeli.Controls
Definition:
Controller.cs:34
Jypeli.Controls.ControlContexted
Definition:
ListenContext.cs:116
Jypeli.Widget.IsModal
bool IsModal
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. ...
Definition:
Control.cs:20
Jypeli.Controls.ListenContext
Definition:
ListenContext.cs:8
Jypeli.Widget.InitControl
void InitControl()
Definition:
Control.cs:22
Jypeli.GameObject
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
Definition:
__GameObject.cs:54
Jypeli
GameObjects
Widget
Control.cs
Generoinut projektille Jypeli Fri Sep 15 2017 21:57:26
1.8.13