2 using System.Collections.Generic;
3 using Microsoft.Xna.Framework;
6 using XnaGamepad = Microsoft.Xna.Framework.Input.GamePad;
15 internal override bool IsBufferEmpty()
20 internal override string GetControlText(
Listener listener)
22 return "Phone's back button";
25 internal override void Update()
27 if (
XnaGamepad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == Microsoft.Xna.Framework.Input.ButtonState.Pressed)
29 bool listenerInvoked =
false;
31 foreach (
Listener listener
in listeners)
33 if ( listener.Context.
Active )
36 listenerInvoked =
true;
110 public Listener Listen<T1, T2, T3>(
Handler handler,
string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
131 public Listener Listen<T1, T2, T3, T4>(
Handler handler,
string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
void ConfirmExit()
Kysyy haluaako lopettaa pelin ja lopettaa jos vastataan kyllä.
delegate void Handler()
Ohjaintapahtumankäsittelijä ilman parametreja.
Yleinen peliohjainluokka.