2 using System.Collections.Generic;
6 namespace Jypeli.LevelEditor
11 [Save]
internal int TemplateIndex;
12 [Save]
public PropertySet OverridingProperties {
get;
private set; }
18 get {
return levelData.
Templates[TemplateIndex]; }
23 this.levelData = levelData;
24 this.TemplateIndex = templateIndex;
28 public T GetPropertyValue<T>(
string propName )
32 return (
T)OverridingProperties.GetValue( propName );
34 catch ( KeyNotFoundException )
40 public T GetPropertyValue<T>(
string propName,
T defaultValue )
44 return GetPropertyValue<T>( propName );
46 catch ( KeyNotFoundException )
55 Type type = GetPropertyValue<Type>(
"Type" );
56 object[] args = { 10, 10 };
59 OverridingProperties.Apply( ref obj );
object GetValue(string propName)
GameObject ConstructObject()
List< Template > Templates
void Apply(ref GameObject obj)
LevelObject(LevelData levelData, int templateIndex)
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.