Jypeli  5
The simple game programming library
Template.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Diagnostics;
3 using System.Collections.Generic;
4 
5 namespace Jypeli.LevelEditor
6 {
7  [Save]
8  public class Template
9  {
10  [Save] public string Name { get; set; }
11  [Save] public PropertySet Properties { get; set; }
12 
13  public Template( string name )
14  {
15  this.Name = name;
16  this.Properties = new PropertySet();
17  this.Properties.SetValue( "Type", typeof( GameObject ) );
18  this.Properties.SetValue( "ShapeString", "Triangle" );
19  this.Properties.SetValue( "Size", new Vector( 10, 10 ) );
20  this.Properties.SetValue( "Color", Color.LightGreen );
21  }
22 
23  public Template()
24  : this( "Default" )
25  {
26  }
27  }
28 }
static readonly Color LightGreen
Vaalea vihreä.
Definition: Color.cs:699
Väri.
Definition: Color.cs:13
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:56
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
Definition: __GameObject.cs:54