2 using System.Collections.Generic;
5 using Microsoft.Xna.Framework;
11 Vector2 _previousPosition2;
18 public Vector PositionOnScreen2
22 return Game.
Screen.FromXnaScreenCoordinates( _position2 );
29 public Vector PositionOnWorld2
40 public Vector MovementOnScreen2
44 return new Vector( (
double)_movement2.X, -(
double)_movement2.Y );
51 public Vector MovementOnWorld2
62 public Vector WorldDistanceBefore
66 return PositionOnWorld2 - PositionOnWorld;
73 public Vector WorldDistanceAfter
77 return ( PositionOnWorld2 + MovementOnWorld2 ) - ( PositionOnWorld + MovementOnWorld );
84 public Vector ScreenDistanceBefore
88 return PositionOnScreen2 - PositionOnScreen;
95 public Vector ScreenDistanceAfter
99 return ( PositionOnScreen2 + MovementOnScreen2 ) - ( PositionOnScreen + MovementOnScreen );
106 public Angle Rotation
110 return ScreenDistanceAfter.Angle - ScreenDistanceBefore.Angle;
115 internal Gesture( Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2 )
116 : base( position, movement )
118 this._position2 = position2;
119 this._movement2 = movement2;
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
double ZoomFactor
Kameran zoomauskerroin. Oletuksena 1.0. Mitä suurempi zoomauskerroin, sitä lähempänä kamera on (esim ...
Kosketuspaneelin kosketus.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.