2 using System.Collections.Generic;
5 using Microsoft.Xna.Framework;
8 using Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch;
25 public int Id {
get;
private set; }
30 public Vector PositionOnScreen
34 return Game.
Screen.FromXnaScreenCoordinates( _position );
41 public Vector PositionOnWorld
52 public Vector MovementOnScreen
56 return new Vector( (
double)_movement.X, -(
double)_movement.Y );
63 public Vector MovementOnWorld
72 public TouchLocationState State {
get;
internal set; }
74 internal Touch( Vector2 position, Vector2 movement )
76 this._position = position;
77 this._movement = movement;
80 internal Touch(
int id, Vector2 initialPosition, TouchLocationState initialState )
83 this._position = this._previousPosition = initialPosition;
84 this._movement = Vector2.Zero;
85 this.State = initialState;
88 internal void Update( Vector2 newPosition, TouchLocationState newState )
90 _previousPosition = _position;
91 _position = newPosition;
92 _movement = newPosition - _previousPosition;
double ZoomFactor
Kameran zoomauskerroin. Oletuksena 1.0. Mitä suurempi zoomauskerroin, sitä lähempänä kamera on (esim ...
Kosketuspaneelin kosketus.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
Vector2 _previousPosition