2 using Microsoft.Xna.Framework;
11 private double addTime;
44 MinRotationSpeed = -MathHelper.PiOver4;
45 MaxRotationSpeed = MathHelper.PiOver4;
68 base.AddEffect(Position, 2);
81 base.InitializeParticle(p, position);
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
override void InitializeParticle(Particle p, Vector position)
Alustetaan partikkeli
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
override void InitializeParticles()
Määritetään oletusarvot efektille
Flame(Image image)
Luo uuden liekin.
Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia.
static double NextDouble(double min, double max)
Palauttaa satunnaisen liukuluvun parametrien
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
override void Update(Time time)
Päivitetään liekkiä
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Vector Acceleration
Partikkelin kiihtyvyys
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
override Vector GiveRandomDirection()
Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.