![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
| AbsoluteAngle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| AbsolutePosition (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Add(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| AddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Angle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Animation (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Arrived (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Bottom (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Brain (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Color (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| CreationTime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Destroy() (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
| Destroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
| Height (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Image (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| IsAddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| IsDestroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
| IsInside(Vector point) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| IsUpdated (määritelty Updatable) | Updatable | |
| IsVisible (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Left (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Lifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| MaximumLifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Move(Vector movement) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| MoveTo(Vector location, double speed) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Parent (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Position (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Remove(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Right (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Shape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Size (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Tag (määritelty Tagged) | Tagged | |
| TextureFillsShape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| TextureWrapSize (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Top (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Update(Time time) (määritelty Updatable) | Updatable | |
| Width (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| X (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
| Y (määritelty IGameObject) | IGameObject |
1.7.4