![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| RoadMap (IList< Vector > wayPoints) | |
| Luo uuden RoadMapin. | |
| Angle | GetAngle (int wayPointIndex) |
| Etenemissuunta pisteen kohdalla. | |
| void | Insert () |
| Luo tien kentälle. | |
Ominaisuudet | |
| double | DefaultWidth [get, set] |
| Tien oletusleveys. | |
| double | DefaultFriction [get, set] |
| GameObject[] | Segments [get, set] |
| Tienpätkät. | |
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".
Luo uuden RoadMapin.
| wayPoints | Lista reittipisteistä. |
| Angle GetAngle | ( | int | wayPointIndex | ) | [inline] |
Etenemissuunta pisteen kohdalla.
| wayPointIndex | Pisteen indeksi (alkaen nollasta). |
| void Insert | ( | ) | [inline] |
Luo tien kentälle.
double DefaultWidth [get, set] |
Tien oletusleveys.
GameObject [] Segments [get, set] |
Tienpätkät.
1.7.4