Jypeli 4
The simple game programming library
|
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
RoadMap (IList< Vector > wayPoints) | |
Luo uuden RoadMapin. | |
Angle | GetAngle (int wayPointIndex) |
Etenemissuunta pisteen kohdalla. | |
void | Insert () |
Luo tien kentälle. | |
Ominaisuudet | |
double | DefaultWidth [get, set] |
Tien oletusleveys. | |
double | DefaultFriction [get, set] |
GameObject[] | Segments [get, set] |
Tienpätkät. |
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".
Luo uuden RoadMapin.
wayPoints | Lista reittipisteistä. |
Angle GetAngle | ( | int | wayPointIndex | ) | [inline] |
Etenemissuunta pisteen kohdalla.
wayPointIndex | Pisteen indeksi (alkaen nollasta). |
void Insert | ( | ) | [inline] |
Luo tien kentälle.
double DefaultWidth [get, set] |
Tien oletusleveys.
GameObject [] Segments [get, set] |
Tienpätkät.