![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Järjestelmä räjähdyksille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| ExplosionSystem (Image particleImage, int maxAmountOfParticles) | |
| Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa. | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override void | InitializeParticles () |
| Määritetään oletusarvot efektille. | |
| override void | InitializeParticle (Particle p, Vector position) |
| Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia. | |
Järjestelmä räjähdyksille.
| ExplosionSystem | ( | Image | particleImage, |
| int | maxAmountOfParticles | ||
| ) | [inline] |
Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa.
| particleImage | Partikkelin kuva. |
| maxAmountOfParticles | Suurin mahdollinen määrä partikkeleita joita järjestelmä voi käyttää |
Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia.
| p | Partikkeli joka alustetaan |
| position | Sijainti johon alustetaan |
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
| override void InitializeParticles | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Määritetään oletusarvot efektille.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
1.7.4