![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Saranaliitos kahden olion välille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| AxleJoint (PhysicsObject obj) | |
| Kiinnittää olion akselilla pelikenttään. | |
| AxleJoint (PhysicsObject obj, Vector axlePosition) | |
| Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille. | |
| AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject, Vector axlePosition) | |
| Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. | |
| AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject) | |
| Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen. | |
| void | Destroy () |
| Tuhoaa liitoksen. | |
| void | Dispose () |
Ominaisuudet | |
| PhysicsObject | Object1 [get, set] |
| Ensimmäinen olio. | |
| PhysicsObject | Object2 [get, set] |
| Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) | |
| Vector | AxlePoint [get] |
| Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. | |
| double | Softness [get, set] |
| Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. | |
| bool | IsDestroyed [get] |
| Onko liitos tuhottu. | |
Tapahtumat | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu kun liitos on tuhottu. | |
Saranaliitos kahden olion välille.
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj | ) | [inline] |
Kiinnittää olion akselilla pelikenttään.
| obj | Olio |
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj, |
| Vector | axlePosition | ||
| ) | [inline] |
Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille.
| obj | Ensimmäinen olio |
| axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
| PhysicsObject | secondObject, | ||
| Vector | axlePosition | ||
| ) | [inline] |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille.
| firstObject | Ensimmäinen olio |
| secondObject | Toinen olio |
| axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
| PhysicsObject | secondObject | ||
| ) | [inline] |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen.
| firstObject | Ensimmäinen olio |
| secondObject | Toinen olio |
| void Destroy | ( | ) | [inline] |
Tuhoaa liitoksen.
Toteuttaa luokan Destroyable.
Vector AxlePoint [get] |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
bool IsDestroyed [get] |
Onko liitos tuhottu.
Toteuttaa luokan Destroyable.
PhysicsObject Object1 [get, set] |
Ensimmäinen olio.
PhysicsObject Object2 [get, set] |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
double Softness [get, set] |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
| Action Destroyed |
Tapahtuu kun liitos on tuhottu.
Toteuttaa luokan Destroyable.
1.7.4