Jypeli 4
The simple game programming library
|
Räjähdys. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Explosion (Explosion src) | |
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta. | |
Explosion (double radius) | |
Luo uuden räjähdyksen. | |
override void | Update (Time time) |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia. | |
Ominaisuudet | |
bool | UseShockWave [get, set] |
Onko paineaalto käytössä. | |
double | MaxRadius [get, set] |
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa. | |
SoundEffect | Sound [get, set] |
Räjähdyksen ääniefekti. | |
double | CurrentRadius [get, set] |
Räjähdyksen nykyinen säde. | |
Color | ShockwaveColor [get, set] |
Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White | |
double | Speed [get, set] |
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa) | |
double | Force [get, set] |
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä. |
Räjähdys.
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta.
src | Kopioitava räjähdys |
Explosion | ( | double | radius | ) | [inline] |
Luo uuden räjähdyksen.
radius | Räjähdyksen säde. |
override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia.
Uudelleentoteuttaa luokan GameObject.
double CurrentRadius [get, set] |
Räjähdyksen nykyinen säde.
double Force [get, set] |
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä.
double MaxRadius [get, set] |
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa.
Color ShockwaveColor [get, set] |
Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White
SoundEffect Sound [get, set] |
Räjähdyksen ääniefekti.
double Speed [get, set] |
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa)
bool UseShockWave [get, set] |
Onko paineaalto käytössä.