![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Räjähdys. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Explosion (Explosion src) | |
| Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta. | |
| Explosion (double radius) | |
| Luo uuden räjähdyksen. | |
| override void | Update (Time time) |
| Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia. | |
Ominaisuudet | |
| bool | UseShockWave [get, set] |
| Onko paineaalto käytössä. | |
| double | MaxRadius [get, set] |
| Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa. | |
| SoundEffect | Sound [get, set] |
| Räjähdyksen ääniefekti. | |
| double | CurrentRadius [get, set] |
| Räjähdyksen nykyinen säde. | |
| Color | ShockwaveColor [get, set] |
| Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White | |
| double | Speed [get, set] |
| Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa) | |
| double | Force [get, set] |
| Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä. | |
Räjähdys.
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta.
| src | Kopioitava räjähdys |
| Explosion | ( | double | radius | ) | [inline] |
Luo uuden räjähdyksen.
| radius | Räjähdyksen säde. |
| override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia.
Uudelleentoteuttaa luokan GameObject.
double CurrentRadius [get, set] |
Räjähdyksen nykyinen säde.
double Force [get, set] |
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä.
double MaxRadius [get, set] |
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa.
Color ShockwaveColor [get, set] |
Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White
SoundEffect Sound [get, set] |
Räjähdyksen ääniefekti.
double Speed [get, set] |
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa)
bool UseShockWave [get, set] |
Onko paineaalto käytössä.
1.7.4