2 using Microsoft.Xna.Framework;
17 : base(particleImage, maxAmountOfParticles)
36 MaxRotation = MathHelper.PiOver2;
43 MinRotationSpeed = -MathHelper.PiOver4;
44 MaxRotationSpeed = MathHelper.PiOver4;
55 base.InitializeParticle(p, position);
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
TimeSpan MaxLifetime
Partikkelin elinikä
Vector Velocity
Partikkelin nopeus
Järjestelmä räjähdyksille
Vector Acceleration
Partikkelin kiihtyvyys
override void InitializeParticles()
Määritetään oletusarvot efektille
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
ExplosionSystem(Image particleImage, int maxAmountOfParticles)
Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa
override void InitializeParticle(Particle p, Vector position)
Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia