Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet | Tapahtumat
IPhysicsObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...

Luokan IPhysicsObject luokkakaavio
IGameObject Tagged Destroyable Updatable IPhysicsObjectInternal PhysicsObject PhysicsStructure Automobile Projectile Tank PlatformCharacter PlatformCharacter2 Bullet CannonBall Grenade ClusterGrenade

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

void Push (Vector force)
void Push (Vector force, TimeSpan time)
void Hit (Vector impulse)
void ApplyTorque (double torque)
void Stop ()
void StopHorizontal ()
void StopVertical ()

Ominaisuudet

PhysicsStructure ParentStructure [get]
Body Body [get]
Ignorer CollisionIgnorer [get, set]
int CollisionIgnoreGroup [get, set]
double Mass [get, set]
double MomentOfInertia [get, set]
bool CanRotate [get, set]
double Restitution [get, set]
double StaticFriction [get, set]
double KineticFriction [get, set]
Vector Velocity [get, set]
Vector Acceleration [get, set]
double AngularVelocity [get, set]
double AngularAcceleration [get, set]
double LinearDamping [get, set]
double AngularDamping [get, set]
bool IgnoresExplosions [get, set]
bool IgnoresCollisionResponse [get, set]
bool IgnoresGravity [get, set]
bool IgnoresPhysicsLogics [get, set]

Tapahtumat

NewCollisionHandler Collided
 Tapahtuu kun olio törmää toiseen.

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.


Tapahtumien dokumentaatio

NewCollisionHandler Collided

Tapahtuu kun olio törmää toiseen.

Toteutettu luokassa PhysicsObject ja PhysicsStructure.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat