Jypeli 4
The simple game programming library
|
AbsoluteAngle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AbsolutePosition (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Acceleration (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Add(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Angle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AngularAcceleration (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
AngularDamping (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
AngularVelocity (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Animation (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
ApplyTorque(double torque) (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Arrived (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Body (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Bottom (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Brain (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
CanRotate (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Collided | IPhysicsObject | |
CollisionIgnoreGroup (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
CollisionIgnorer (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Color (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
CreationTime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Destroy() (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
Destroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
Height (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Hit(Vector impulse) (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
IgnoresCollisionResponse (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
IgnoresExplosions (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
IgnoresGravity (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
IgnoresPhysicsLogics (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Image (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsAddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsDestroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
IsInside(Vector point) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsUpdated (määritelty Updatable) | Updatable | |
IsVisible (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
KineticFriction (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Left (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Lifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
LinearDamping (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Mass (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
MaximumLifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
MomentOfInertia (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Move(Vector movement) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
MoveTo(Vector location, double speed) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Parent (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
ParentStructure (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Position (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Push(Vector force) (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Push(Vector force, TimeSpan time) (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Remove(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Restitution (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Right (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Shape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Size (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
StaticFriction (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Stop() (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
StopHorizontal() (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
StopVertical() (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Tag (määritelty Tagged) | Tagged | |
TextureFillsShape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
TextureWrapSize (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Top (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Update(Time time) (määritelty Updatable) | Updatable | |
Velocity (määritelty IPhysicsObject) | IPhysicsObject | |
Width (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
X (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Y (määritelty IGameObject) | IGameObject |