![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Luokat | |
struct | Message |
Julkiset jäsenfunktiot | |
MessageDisplay () | |
Luo uuden viestin�yt�n. | |
void | Add (string message) |
Lis�� uuden viestin n�kym��n. | |
void | Clear () |
Poistaa kaikki lis�tyt viestit. | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
internal override void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
Kutsutaan, kun olio piirretään. | |
Ominaisuudet | |
int | MaxMessageCount [get, set] |
Kuinka monta viesti� kerrallaan n�ytet��n. | |
TimeSpan | MessageTime [get, set] |
Kuinka pitk��n yksi viesti n�kyy. | |
Font | Font [get, set] |
K�ytett�v� fontti. | |
Color | TextColor [get, set] |
Tekstin v�ri. | |
bool | RealTime [get, set] |
Onko n�ytt� reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimim��r� tulee t�yteen. Jos ei, viesti j�� jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin n�ytt�aika tulee t�yteen. |
MessageDisplay | ( | ) | [inline] |
Luo uuden viestin�yt�n.
font | Fontti. |
void Add | ( | string | message | ) | [inline] |
Lis�� uuden viestin n�kym��n.
void Clear | ( | ) | [inline, virtual] |
Poistaa kaikki lis�tyt viestit.
Uudelleentoteuttaa luokan Widget.
internal override void Draw | ( | Matrix | parentTransformation, |
Matrix | transformation | ||
) | [inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun olio piirretään.
Uudelleentoteuttaa luokan Widget.
int MaxMessageCount [get, set] |
Kuinka monta viesti� kerrallaan n�ytet��n.
TimeSpan MessageTime [get, set] |
Kuinka pitk��n yksi viesti n�kyy.
bool RealTime [get, set] |
Onko n�ytt� reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimim��r� tulee t�yteen. Jos ei, viesti j�� jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin n�ytt�aika tulee t�yteen.
Color TextColor [get, set] |
Tekstin v�ri.