Jypeli 4
The simple game programming library
|
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
PhysicsStructure () | |
Luo uuden tyhjän rakenteen. | |
PhysicsStructure (params PhysicsObject[] objs) | |
Luo uuden rakenteen ja varustaa sen fysiikkaolioilla. | |
void | Add (PhysicsObject obj) |
Lisää fysiikkaolion rakenteeseen. | |
void | Destroy () |
Tuhoaa olion. | |
Ominaisuudet | |
bool | IsAddedToGame [get, set] |
Onko rakenne lisätty peliin. | |
List< PhysicsObject > | Objects [get, set] |
Rakenteeseen kuuluvat oliot. | |
List< AxleJoint > | Joints [get, set] |
Rakenteeseen kuuluvat liitokset. | |
double | Softness [get, set] |
Olioiden välisten liitosten pehmeys. | |
bool | IsDestroyed [get, set] |
Onko olio tuhottu. | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun olio tuhotaan. |
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
PhysicsStructure | ( | ) | [inline] |
Luo uuden tyhjän rakenteen.
PhysicsStructure | ( | params PhysicsObject[] | objs | ) | [inline] |
Luo uuden rakenteen ja varustaa sen fysiikkaolioilla.
objs | Fysiikkaoliot |
void Add | ( | PhysicsObject | obj | ) | [inline] |
Lisää fysiikkaolion rakenteeseen.
obj | Lisättävä olio |
void Destroy | ( | ) | [inline] |
Tuhoaa olion.
Toteuttaa luokan Destroyable.
bool IsAddedToGame [get, set] |
Onko rakenne lisätty peliin.
bool IsDestroyed [get, set] |
Onko olio tuhottu.
Toteuttaa luokan Destroyable.
List<AxleJoint> Joints [get, set] |
Rakenteeseen kuuluvat liitokset.
List<PhysicsObject> Objects [get, set] |
Rakenteeseen kuuluvat oliot.
double Softness [get, set] |
Olioiden välisten liitosten pehmeys.
Action Destroyed |
Tapahtuu kun olio tuhotaan.
Toteuttaa luokan Destroyable.