Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet
Tank luokkareferenssi

Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu. Lisää...

Luokan Tank luokkakaavio
PhysicsObject GameObject Destroyable Tagged

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 Tank (double width, double height)
 Alustaa uuden tankin.
override void Destroy ()
 Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
void Accelerate (double power)
 Kiihdyttää tankkia.
void Shoot (double power)
 Ampuu halutulla voimalla.
void Shoot ()
 Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä.

Ominaisuudet

override Vector Size [get, set]
 Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa.
IntMeter HitPoints [get]
 Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa.
IntMeter Ammo [get]
 Ammusten määrä.
Cannon Cannon [get]
 Tankin piippu.

Yksityiskohtainen selite

Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

Tank ( double  width,
double  height 
) [inline]

Alustaa uuden tankin.


Jäsenfunktioiden dokumentaatio

void Accelerate ( double  power) [inline]

Kiihdyttää tankkia.

Parametrit:
powerTeho välillä -1.0-1.0
override void Destroy ( ) [inline, virtual]

Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.

Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.

void Shoot ( double  power) [inline]

Ampuu halutulla voimalla.

Parametrit:
powerVoima.
void Shoot ( ) [inline]

Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä.


Ominaisuuksien dokumentaatio

IntMeter Ammo [get]

Ammusten määrä.

Cannon Cannon [get]

Tankin piippu.

IntMeter HitPoints [get]

Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa.

override Vector Size [get, set]

Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa.

Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat