![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Tank (double width, double height) | |
| Alustaa uuden tankin. | |
| override void | Destroy () |
| Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. | |
| void | Accelerate (double power) |
| Kiihdyttää tankkia. | |
| void | Shoot (double power) |
| Ampuu halutulla voimalla. | |
| void | Shoot () |
| Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä. | |
Ominaisuudet | |
| override Vector | Size [get, set] |
| Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa. | |
| IntMeter | HitPoints [get] |
| Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa. | |
| IntMeter | Ammo [get] |
| Ammusten määrä. | |
| Cannon | Cannon [get] |
| Tankin piippu. | |
Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu.
| Tank | ( | double | width, |
| double | height | ||
| ) | [inline] |
Alustaa uuden tankin.
| void Accelerate | ( | double | power | ) | [inline] |
Kiihdyttää tankkia.
| power | Teho välillä -1.0-1.0 |
| override void Destroy | ( | ) | [inline, virtual] |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.
| void Shoot | ( | double | power | ) | [inline] |
Ampuu halutulla voimalla.
| power | Voima. |
| void Shoot | ( | ) | [inline] |
Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä.
IntMeter Ammo [get] |
Ammusten määrä.
IntMeter HitPoints [get] |
Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa.
override Vector Size [get, set] |
Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa.
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.
1.7.4