![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Kranaatti. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Grenade (double radius) | |
| Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä. | |
| Grenade (double radius, TimeSpan fuseTime) | |
| Luo uuden kranaatin. | |
| virtual void | Explode () |
| Räjäytä kranaatti. | |
| override void | Update (Time time) |
Ominaisuudet | |
| double | ExplosionRadius [get, set] |
| Räjähdyksen säde. | |
| double | ExplosionSpeed [get, set] |
| Räjähdyksen nopeus. | |
| double | ExplosionForce [get, set] |
| Räjähdyksen voima. | |
| TimeSpan | FuseTime [get, set] |
| Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään. | |
Kranaatti.
| Grenade | ( | double | radius | ) | [inline] |
Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.
| radius |
| Grenade | ( | double | radius, |
| TimeSpan | fuseTime | ||
| ) | [inline] |
Luo uuden kranaatin.
| radius | Säde. |
| fuseTime | Kuinka kauan kestää ennen räjähdystä. |
| virtual void Explode | ( | ) | [inline, virtual] |
Räjäytä kranaatti.
Uudelleentoteutetaan luokassa ClusterGrenade.
| override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated
| time | Peliaika. |
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.
double ExplosionForce [get, set] |
Räjähdyksen voima.
double ExplosionRadius [get, set] |
Räjähdyksen säde.
double ExplosionSpeed [get, set] |
Räjähdyksen nopeus.
TimeSpan FuseTime [get, set] |
Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.
1.7.4