Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet
Grenade luokkareferenssi

Kranaatti. Lisää...

Luokan Grenade luokkakaavio
Projectile PhysicsObject GameObject Destroyable Tagged ClusterGrenade

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 Grenade (double radius)
 Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.
 Grenade (double radius, TimeSpan fuseTime)
 Luo uuden kranaatin.
virtual void Explode ()
 Räjäytä kranaatti.
override void Update (Time time)

Ominaisuudet

double ExplosionRadius [get, set]
 Räjähdyksen säde.
double ExplosionSpeed [get, set]
 Räjähdyksen nopeus.
double ExplosionForce [get, set]
 Räjähdyksen voima.
TimeSpan FuseTime [get, set]
 Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.

Yksityiskohtainen selite

Kranaatti.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

Grenade ( double  radius) [inline]

Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.

Parametrit:
radius
Grenade ( double  radius,
TimeSpan  fuseTime 
) [inline]

Luo uuden kranaatin.

Parametrit:
radiusSäde.
fuseTimeKuinka kauan kestää ennen räjähdystä.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

virtual void Explode ( ) [inline, virtual]

Räjäytä kranaatti.

Uudelleentoteutetaan luokassa ClusterGrenade.

override void Update ( Time  time) [inline, virtual]

Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated

Parametrit:
timePeliaika.

Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.


Ominaisuuksien dokumentaatio

double ExplosionForce [get, set]

Räjähdyksen voima.

double ExplosionRadius [get, set]

Räjähdyksen säde.

double ExplosionSpeed [get, set]

Räjähdyksen nopeus.

TimeSpan FuseTime [get, set]

Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat