36 using System.Collections.Generic;
47 private GravityField gravityfield;
50 static internal Dictionary<int, ObjectIgnorer> IgnoreGroups = null;
64 updatePhysicsConstants();
86 SequentialImpulsesSolver phsSolver =
new SequentialImpulsesSolver();
87 phsSolver.Iterations = 12;
88 phsSolver.SplitImpulse =
true;
90 phsSolver.BiasFactor = 0.0;
92 phsSolver.AllowedPenetration = 0.01;
93 phsEngine.Solver = (CollisionSolver)phsSolver;
96 private void updatePhysicsConstants()
98 if ( gravityfield != null ) gravityfield.Lifetime.IsExpired =
true;
102 gravityfield =
new GravityField(
new Vector2D( gravity.
X, gravity.
Y ),
new Lifespan() );
PhysicsGame()
Alustaa uuden fysiikkapelin.
Vector Gravity
Painovoima. Voimavektori, joka vaikuttaa kaikkiin ei-staattisiin kappaleisiin.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Kantaluokka fysiikkapeleille.
PhysicsGame(int device)
Alustaa uuden fysiikkapelin.
Peli, jossa on fysiikan laskenta mukana. Peliin lisätyt