Jypeli  5
The simple game programming library
AnimationReader.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Collections.Generic;
3 using System.Linq;
4 using System.Text;
5 using Microsoft.Xna.Framework.Content;
6 using Jypeli;
7 using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
8 
9 namespace Jypeli.Content
10 {
11  public class AnimationReader : ContentTypeReader<Animation>
12  {
13  protected override Animation Read( ContentReader input, Animation existingInstance )
14  {
15  int fps = input.ReadObject<int>();
16  int frameCount = input.ReadObject<int>();
17  var frames = new Image[frameCount];
18 
19  for ( int i = 0; i < frameCount; )
20  {
21  Texture2D xnaFrame = input.ReadExternalReference<Texture2D>();
22  if ( xnaFrame == null ) continue;
23  frames[i] = new Image( xnaFrame );
24  i++;
25  }
26 
27  return new Animation( frames ) { FPS = fps };
28  }
29  }
30 }
override Animation Read(ContentReader input, Animation existingInstance)
Kuva.
Definition: Image.cs:24
Contains graphics resources.
Definition: Graphics.cs:36
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Definition: Animation.cs:56