Jypeli 4
The simple game programming library
|
AbsoluteAngle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AbsolutePosition (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Add(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Angle (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Animation (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Arrived (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
AssociatedListeners (määritelty IGameObjectInternal) | IGameObjectInternal | |
Bottom (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Brain (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Color (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
CreationTime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Destroy() (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
Destroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
Height (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Image (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsAddedToGame (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsDestroyed (määritelty Destroyable) | Destroyable | |
IsInside(Vector point) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
IsUpdated (määritelty Updatable) | Updatable | |
IsVisible (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Left (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Lifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
MaximumLifetime (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Move(Vector movement) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
MoveTo(Vector location, double speed) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
OnAddedToGame() (määritelty IGameObjectInternal) | IGameObjectInternal | |
OnArrivedAt(Vector location) (määritelty IGameObjectInternal) | IGameObjectInternal | |
Parent (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Position (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Remove(IGameObject childObject) (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Right (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Shape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Size (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Tag (määritelty Tagged) | Tagged | |
TextureFillsShape (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
TextureWrapSize (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Top (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Update(Time time) (määritelty IGameObjectInternal) | IGameObjectInternal | |
Width (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
X (määritelty IGameObject) | IGameObject | |
Y (määritelty IGameObject) | IGameObject |