Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Suojatut jäsenfunktiot
ExplosionSystem luokkareferenssi

Järjestelmä räjähdyksille. Lisää...

Luokan ExplosionSystem luokkakaavio
ParticleSystem GameObject GameObjectBase IGameObjectInternal Tagged IGameObject Tagged Destroyable Updatable

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 ExplosionSystem (Image particleImage, int maxAmountOfParticles)
 Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa.

Suojatut jäsenfunktiot

override void InitializeParticles ()
 Määritetään oletusarvot efektille.
override void InitializeParticle (Particle p, Vector position)
 Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia.

Yksityiskohtainen selite

Järjestelmä räjähdyksille.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

ExplosionSystem ( Image  particleImage,
int  maxAmountOfParticles 
) [inline]

Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa.

Parametrit:
particleImagePartikkelin kuva.
maxAmountOfParticlesSuurin mahdollinen määrä partikkeleita joita järjestelmä voi käyttää

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

override void InitializeParticle ( Particle  p,
Vector  position 
) [inline, protected, virtual]

Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia.

Parametrit:
pPartikkeli joka alustetaan
positionSijainti johon alustetaan

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void InitializeParticles ( ) [inline, protected, virtual]

Määritetään oletusarvot efektille.

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat