Jypeli 4
The simple game programming library
|
Järjestelmä räjähdyksille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ExplosionSystem (Image particleImage, int maxAmountOfParticles) | |
Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa. | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | InitializeParticles () |
Määritetään oletusarvot efektille. | |
override void | InitializeParticle (Particle p, Vector position) |
Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia. |
Järjestelmä räjähdyksille.
ExplosionSystem | ( | Image | particleImage, |
int | maxAmountOfParticles | ||
) | [inline] |
Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa.
particleImage | Partikkelin kuva. |
maxAmountOfParticles | Suurin mahdollinen määrä partikkeleita joita järjestelmä voi käyttää |
Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia.
p | Partikkeli joka alustetaan |
position | Sijainti johon alustetaan |
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
override void InitializeParticles | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Määritetään oletusarvot efektille.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.