Jypeli 4
The simple game programming library
|
Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
TextureBitmap (Texture2D texture, Predicate< XnaColor > isOpaque) | |
Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta. | |
TextureBitmap (Texture2D texture) | |
Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta oletusläpinäkyvyysehdoilla. Ks. IsOpaqueColor | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static bool | IsOpaqueColor (XnaColor c) |
Päättelee pikselin läpinäkyvyyden sen värin perusteella. Tässä tapauksessa alfa-arvon tulee olla suurempi tai yhtäsuuri kuin 127. | |
Suojellut attribuutit | |
bool[,] | bitmap |
Bittikarttadata. | |
Ominaisuudet | |
int | Width [get] |
Bittikartan leveys pikseleinä. | |
int | Height [get] |
Bittikartan korkeus pikseleinä. | |
bool | this[int x, int y] [get] |
Palauttaa yksittäisen pikselin värin annetusta koordinaattipisteestä (ensin x, sitten y). |
Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona.
TextureBitmap | ( | Texture2D | texture, |
Predicate< XnaColor > | isOpaque | ||
) | [inline] |
Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta.
texture | Tekstuuri. |
isOpaque | Predikaatti, joka määrää, onko annettu väri läpinäkyvä. |
TextureBitmap | ( | Texture2D | texture | ) | [inline] |
Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta oletusläpinäkyvyysehdoilla. Ks. IsOpaqueColor
texture | Tekstuuri. |
static bool IsOpaqueColor | ( | XnaColor | c | ) | [inline, static] |
Päättelee pikselin läpinäkyvyyden sen värin perusteella. Tässä tapauksessa alfa-arvon tulee olla suurempi tai yhtäsuuri kuin 127.
c | Pikselin väri. |
bool [,] bitmap [protected] |
Bittikarttadata.
int Height [get] |
Bittikartan korkeus pikseleinä.
Toteuttaa luokan IBitmap.
bool this[int x, int y] [get] |
Palauttaa yksittäisen pikselin värin annetusta koordinaattipisteestä (ensin x, sitten y).
Toteuttaa luokan IBitmap.
int Width [get] |
Bittikartan leveys pikseleinä.
Toteuttaa luokan IBitmap.