Jypeli  5
The simple game programming library
Force.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Collections.Generic;
3 using System.Linq;
4 using System.Text;
5 
6 namespace Jypeli
7 {
8  internal class Force
9  {
13  public Vector Value { get; set; }
14 
18  public TimeSpan CreationTime { get; private set; }
19 
23  public TimeSpan Lifetime
24  {
25  get { return Game.Time.SinceStartOfGame - CreationTime; }
26  }
27 
32  public TimeSpan MaximumLifetime { get; set; }
33 
34  public Force( Vector f )
35  {
36  Value = f;
37  CreationTime = Game.Time.SinceStartOfGame;
38  MaximumLifetime = TimeSpan.MaxValue;
39  }
40 
41  public Force( Vector f, TimeSpan t )
42  : this( f )
43  {
44  MaximumLifetime = CreationTime + t;
45  }
46 
50  public virtual void Destroy()
51  {
52  this.MaximumLifetime = TimeSpan.Zero;
53  }
54 
55  public bool IsDestroyed()
56  {
57  return Lifetime > MaximumLifetime;
58  }
59  }
60 }
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.
Definition: Time.cs:32
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Definition: Time.cs:13