Jypeli  5
The simple game programming library
Controls.cs tiedostoreferenssi

Siirry tämän tiedoston lähdekoodiin.

Luokat

class  Controls
 Sisältää ohjaimet. Lisää...
 

Nimiavaruudet

namespace  Jypeli.Controls
 

Tyyppimäärittelyt

using XnaKeyboard = Microsoft.Xna.Framework.Input.Keyboard
 
using XnaMouse = Microsoft.Xna.Framework.Input.Mouse
 
using XnaGamePad = Microsoft.Xna.Framework.Input.GamePad
 

Funktiot

delegate void Handler ()
 Ohjaintapahtumankäsittelijä ilman parametreja. Lisää...
 
delegate void Handler< T1 > (T1 p1)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä yhdellä parametrilla. Lisää...
 
delegate void Handler< T1, T2 > (T1 p1, T2 p2)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kahdella parametrilla. Lisää...
 
delegate void Handler< T1, T2, T3 > (T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kolmella parametrilla. Lisää...
 
delegate void Handler< T1, T2, T3, T4 > (T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä neljällä parametrilla. Lisää...
 
delegate void MultiKeyHandler (List< Key > keys)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä ilman parametreja. Lisää...
 
delegate void MultiKeyHandler< T1 > (List< Key > keys, T1 p1)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä yhdellä parametrilla. Lisää...
 
delegate void MultiKeyHandler< T1, T2 > (List< Key > keys, T1 p1, T2 p2)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kahdella parametrilla. Lisää...
 
delegate void MultiKeyHandler< T1, T2, T3 > (List< Key > keys, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kolmella parametrilla. Lisää...
 
delegate void MultiKeyHandler< T1, T2, T3, T4 > (List< Key > keys, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä neljällä parametrilla. Lisää...
 
delegate void AnalogHandler (AnalogState analogState)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä ilman parametreja. Lisää...
 
delegate void AnalogHandler< T1 > (AnalogState analogState, T1 p1)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä yhdellä parametrilla. Lisää...
 
delegate void AnalogHandler< T1, T2 > (AnalogState analogState, T1 p1, T2 p2)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kahdella parametrilla. Lisää...
 
delegate void AnalogHandler< T1, T2, T3 > (AnalogState analogState, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kolmella parametrilla. Lisää...
 
delegate void AnalogHandler< T1, T2, T3, T4 > (AnalogState analogState, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä neljällä parametrilla. Lisää...
 
delegate void TouchHandler (Touch touch)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä ilman parametreja. Lisää...
 
delegate void TouchHandler< T1 > (Touch touch, T1 p1)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä yhdellä parametrilla. Lisää...
 
delegate void TouchHandler< T1, T2 > (Touch touch, T1 p1, T2 p2)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kahdella parametrilla. Lisää...
 
delegate void TouchHandler< T1, T2, T3 > (Touch touch, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä kolmella parametrilla. Lisää...
 
delegate void TouchHandler< T1, T2, T3, T4 > (Touch touch, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4)
 Ohjaintapahtumankäsittelijä neljällä parametrilla. Lisää...
 

Tyyppimääritysten dokumentaatio

◆ XnaGamePad

using XnaGamePad = Microsoft.Xna.Framework.Input.GamePad

Määrittely tiedoston Controls.cs rivillä 39.

◆ XnaKeyboard

using XnaKeyboard = Microsoft.Xna.Framework.Input.Keyboard

Määrittely tiedoston Controls.cs rivillä 37.

◆ XnaMouse

using XnaMouse = Microsoft.Xna.Framework.Input.Mouse

Määrittely tiedoston Controls.cs rivillä 38.