Jypeli  5
The simple game programming library
CollisionShapeQuality.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Collections.Generic;
3 using System.Linq;
4 using System.Text;
5 
6 namespace Jypeli
7 {
11  [Obsolete( "Use CollisionShapeParameters or the PhysicsTemplates class." )]
12  public struct CollisionShapeQuality
13  {
17  public double Value;
18 
19  internal CollisionShapeQuality( double value )
20  {
21  this.Value = value;
22  }
23 
28  public static CollisionShapeQuality FromValue( double value )
29  {
30  if ( value < 0.0 || 1.0 < value )
31  throw new ArgumentException( "The value must be between 0.0 and 1.0." );
32  return new CollisionShapeQuality( value );
33  }
34 
38  public static readonly CollisionShapeQuality Worst = FromValue( 0.0 );
39 
43  public static readonly CollisionShapeQuality Tolerable = FromValue( 0.3 );
44 
48  public static readonly CollisionShapeQuality Good = FromValue( 0.5 );
49 
53  public static readonly CollisionShapeQuality Best = FromValue( 1.0 );
54 
55  internal static readonly CollisionShapeQuality Unspecified = new CollisionShapeQuality( -1.0 );
56 
57  internal bool IsUnspecified
58  {
59  get { return ( Value + double.Epsilon ) < 0; }
60  }
61  }
62 }
static readonly CollisionShapeQuality Tolerable
Välttävä laatu.
static CollisionShapeQuality FromValue(double value)
Alustaa uuden laatuattribuutin.
static readonly CollisionShapeQuality Good
Hyvä laatu.
static readonly CollisionShapeQuality Worst
Huonoin mahdollinen laatu, nopea mutta epätarkka.
static readonly CollisionShapeQuality Best
Paras mahdollinen laatu, tarkka mutta hidas.
Kappaleen kuvion laatu törmäyksentunnistuksessa.