![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Laatikko, johon käyttäjä voi syöttää tekstiä. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| InputBox (int characters) | |
| Alustaa uuden syöttökentän. | |
| override void | Destroy () |
| Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. | |
| InputBox () | |
| Alustaa uuden syöttökentän. | |
| override void | Update (Time time) |
| Widgetin päivitys. | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| void | OnTextChanged () |
| internal override void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
| Kutsutaan, kun olio piirretään. | |
Ominaisuudet | |
| int | WidthInCharacters [get, set] |
| Tekstilaatikon pituus kirjaimissa. | |
| int | MaxCharacters [get, set] |
| Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa. | |
| Widget | Cursor [get, set] |
| Kursori. | |
| override Vector | PreferredSize [get] |
| Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. | |
| override Vector | Size [get, set] |
| Tekstikentän koko. Jos SizeMode on SizeMode.StretchText, teksti venytetään kentän koon mukaiseksi. | |
| override string | Text [get, set] |
| Teksti. | |
Tapahtumat | |
| Action< string > | TextChanged |
| Tapahtuma tekstin muuttumiselle. | |
Laatikko, johon käyttäjä voi syöttää tekstiä.
| InputBox | ( | int | characters | ) | [inline] |
Alustaa uuden syöttökentän.
| characters | Kentän leveys merkkeinä. Tämä ei rajoita kirjoitettavan tekstin pituutta. MaxCharacters |
| InputBox | ( | ) | [inline] |
Alustaa uuden syöttökentän.
| override void Destroy | ( | ) | [inline, virtual] |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
Uudelleentoteuttaa luokan Widget.
| internal override void Draw | ( | Matrix | parentTransformation, |
| Matrix | transformation | ||
| ) | [inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun olio piirretään.
Uudelleentoteuttaa luokan Label.
| override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
Widget Cursor [get, set] |
Kursori.
int MaxCharacters [get, set] |
Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa.
override Vector PreferredSize [get] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi.
Uudelleentoteuttaa luokan Widget.
override Vector Size [get, set] |
Tekstikentän koko. Jos SizeMode on SizeMode.StretchText, teksti venytetään kentän koon mukaiseksi.
Uudelleentoteuttaa luokan Label.
override string Text [get, set] |
Teksti.
Uudelleentoteuttaa luokan Label.
int WidthInCharacters [get, set] |
Tekstilaatikon pituus kirjaimissa.
| Action<string> TextChanged |
Tapahtuma tekstin muuttumiselle.
1.7.4