Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Suojatut jäsenfunktiot
Smoke luokkareferenssi

Savuefekti. Lisää...

Luokan Smoke luokkakaavio
ParticleSystem GameObject GameObjectBase IGameObjectInternal Tagged IGameObject Tagged Destroyable Updatable

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 Smoke ()
 Savu, johon vaikuttaa tuuli.
 Smoke (Image particleImage, double width)
 Savu, johon vaikuttaa tuuli ja jonka tekstuuria ja leveyttä voi vaihtaa.
override void Update (Time time)
 Päivitetään savua.

Suojatut jäsenfunktiot

override void InitializeParticles ()
 Määritetään oletusarvot efektille.
override Vector GiveRandomDirection ()
 Lasketaan savun suunnalle satunnaisuutta.
override void InitializeParticle (Particle p, Vector position)
 Alustetaan partikkeli.

Yksityiskohtainen selite

Savuefekti.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

Smoke ( ) [inline]

Savu, johon vaikuttaa tuuli.

Smoke ( Image  particleImage,
double  width 
) [inline]

Savu, johon vaikuttaa tuuli ja jonka tekstuuria ja leveyttä voi vaihtaa.

Parametrit:
particleImagePartikkelin kuva
widthSavun leveys

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

override Vector GiveRandomDirection ( ) [inline, protected, virtual]

Lasketaan savun suunnalle satunnaisuutta.

Palauttaa:
Partikkelin suunta

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void InitializeParticle ( Particle  p,
Vector  position 
) [inline, protected, virtual]

Alustetaan partikkeli.

Parametrit:
pPartikkeli joka alustetaan
positionSijainti johon alustetaan

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void InitializeParticles ( ) [inline, protected, virtual]

Määritetään oletusarvot efektille.

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.

override void Update ( Time  time) [inline, virtual]

Päivitetään savua.

Parametrit:
time

Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat