![]() |
Jypeli 4
The simple game programming library
|
Järjestelmä liekeille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Flame (Image image) | |
| Luo uuden liekin. | |
| override void | Update (Time time) |
| Päivitetään liekkiä | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override void | InitializeParticles () |
| Määritetään oletusarvot efektille. | |
| override Vector | GiveRandomDirection () |
| Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta. | |
| override void | InitializeParticle (Particle p, Vector position) |
| Alustetaan partikkeli. | |
Järjestelmä liekeille.
| override Vector GiveRandomDirection | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Lasketaan liekin suunnalle satunnaisuutta.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
Alustetaan partikkeli.
| p | Partikkeli joka alustetaan |
| position | Sijainti johon alustetaan |
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
| override void InitializeParticles | ( | ) | [inline, protected, virtual] |
Määritetään oletusarvot efektille.
Uudelleentoteuttaa luokan ParticleSystem.
| override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
1.7.4