Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Vertices () | |
Vertices (IEnumerable< Vector > vertices) | |
Vertices (int capacity) | |
void | Transform (ref Matrix transform) |
Transforms the polygon using the defined matrix. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
List< Vertices > | Holes [getset] |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 51.
Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Vertices | ( | ) |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 53.
Viitattu Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Transform().
Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Vertices | ( | int | capacity | ) |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 55.
Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Vertices | ( | IEnumerable< Vector > | vertices | ) |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 56.
void Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Transform | ( | ref Matrix | transform | ) |
Transforms the polygon using the defined matrix.
transform | The matrix to use as transformation. |
Määrittely tiedoston TextureToShapeConverter.cs rivillä 67.
Viittaukset Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Vertices(), Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Holes ja Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Transform().
Viitattu Jypeli.TextureToShapeConverter.Vertices.Transform().
|
getset |