Jypeli 10
The simple game programming library
|
2D-vektori. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Vector (double X, double Y) | |
Luo uuden vektorin komponenteista. Lisää... | |
double | Distance (Vector vector) |
Etäisyys kahden pisteen välillä Lisää... | |
override bool | Equals (Object obj) |
Onko annettu vektori yhtäsuuri tämän kanssa. Tosi, jos vektorien komponentit ovat double.Epsilon in päässä toisistaan. Lisää... | |
override int | GetHashCode () |
Vektorin hajautuskoodi Lisää... | |
Vector | Normalize () |
Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0. Lisää... | |
Vector | Project (Vector to) |
Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen. Lisää... | |
double | ScalarProjection (Vector vector) |
Skalaariprojektio annettuun vektoriin https://en.wikipedia.org/wiki/Scalar_projection Lisää... | |
override string | ToString () |
Vektori merkkijonona muodossa (x,y) Lisää... | |
string | ToString (IFormatProvider formatProvider) |
Vektori merkkijonona muodossa (x,y), jossa x ja y on muotoiltu annetun formaatin mukaisesti Lisää... | |
Vector | Transform (Matrix matrix) |
Kertoo vektorin matriisilla. Lisää... | |
Vector | Transpose () |
Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static Vector | Average (IEnumerable< Vector > vectors) |
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää... | |
static Vector | Average (params Vector[] vectors) |
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää... | |
static Vector | ComponentProduct (Vector a, Vector b) |
Kertoo kaksi vektoria komponenteittain. Lisää... | |
static double | CrossProduct (Vector left, Vector right) |
Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa. Lisää... | |
static double | Distance (Vector p1, Vector p2) |
Etäisyys kahden pisteen välillä. Lisää... | |
static double | DotProduct (Vector left, Vector right) |
Pistetulo. Lisää... | |
static Vector | FromAngle (Angle angle) |
Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella. Lisää... | |
static Vector | FromLengthAndAngle (double length, Angle angle) |
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää... | |
static Vector | Max (params Vector[] vectors) |
Palauttaa pisimmän vektorin. Lisää... | |
static Vector | Min (params Vector[] vectors) |
Palauttaa lyhimmän vektorin. Lisää... | |
static implicit | operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector2 Lisää... | |
static implicit | operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector3 Lisää... | |
static implicit | operator Microsoft.Xna.Framework.Vector4 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector4 Lisää... | |
static implicit | operator System.Numerics.Vector2 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector2 Lisää... | |
static implicit | operator System.Numerics.Vector3 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector3 Lisää... | |
static implicit | operator System.Numerics.Vector4 (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector4 Lisää... | |
static implicit | operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector2 v) |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector2 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector3 v) |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector3 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector4 v) |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector4 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (System.Numerics.Vector2 v) |
Muuttaa System.Numerics.Vector2 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (System.Numerics.Vector3 v) |
Muuttaa System.Numerics.Vector3 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (System.Numerics.Vector4 v) |
Muuttaa System.Numerics.Vector4 -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector (Vector2D v) |
Muuttaa dvancedMath.Vector2D -> Jypeli.Vector Lisää... | |
static implicit | operator Vector2D (Vector v) |
Muuttaa Jypeli.Vector -> AdvancedMath.Vector2D Lisää... | |
static bool | operator!= (Vector left, Vector right) |
Ovatko vektorit eri Lisää... | |
static Vector | operator* (double scalar, Vector source) |
Kertoo vektorin skalaarilla Lisää... | |
static Vector | operator* (Vector source, double scalar) |
Kertoo vektorin skalaarilla Lisää... | |
static Vector | operator+ (Vector left, Vector right) |
Summaa vektorit yhteen Lisää... | |
static Vector | operator- (Vector left, Vector right) |
Vähentää vektorit toisistaan Lisää... | |
static Vector | operator- (Vector source) |
Miinustaa vektorin toisesta Lisää... | |
static Vector | operator/ (Vector source, double scalar) |
Jakaa vektorin skalaarilla Lisää... | |
static bool | operator== (Vector left, Vector right) |
Ovatko vektorit samat Lisää... | |
static Vector | Parse (string vectorStr) |
Muodostaa (x,y) muodossa olevasta merkkijonsta vektorin Lisää... | |
static Vector | Parse (string vectorStr, IFormatProvider formatProvider) |
Muodostaa (x,y) muodossa olevasta merkkijonsta vektorin, jossa x ja y on muotoiltu annetun formaatin mukaisesti Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
double | X |
Vektorin X-komponentti. Lisää... | |
double | Y |
Vektorin Y-komponentti Lisää... | |
Staattiset julkiset attribuutit | |
static readonly Vector | Diagonal = Vector.One |
Diagonaalivektori (1,1) Lisää... | |
static readonly Vector | One = new Vector( 1, 1 ) |
Yksikkövektori. Lisää... | |
static readonly Vector | UnitX = new Vector( 1.0, 0.0 ) |
Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle). Lisää... | |
static readonly Vector | UnitY = new Vector( 0.0, 1.0 ) |
Pystysuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta ylös). Lisää... | |
static readonly Vector | Zero = new Vector( 0, 0 ) |
Nollavektori. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Angle | Angle [get] |
Kulma radiaaneina. Lisää... | |
Vector | LeftNormal [get] |
Vasen normaali. Lisää... | |
double | Magnitude [get] |
Vektorin pituus. Lisää... | |
double | MagnitudeSquared [get] |
Vektorin pituuden neliö. Lisää... | |
Vector | RightNormal [get] |
Oikea normaali. Lisää... | |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
static Vector | FromLengthAndAngle (double length, double angle) |
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää... | |
Jypeli.Vector.Vector | ( | double | X, |
double | Y | ||
) |
Luo uuden vektorin komponenteista.
X | X-komponentti |
Y | Y-komponentti |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 362.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Vector.Equals(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.Parse(), Jypeli.Vector.Transform() ja Jypeli.Vector.Transpose().
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.
vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 296.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.
vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 317.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.
Kertoo kaksi vektoria komponenteittain.
a | Vektori |
b | Vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Camera.ScreenToWorld() ja Jypeli.Camera.WorldToScreen().
Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa.
left | Vasen vektori |
right | Oikea vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 168.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle ja Jypeli.Vector.Magnitude.
Viitattu Jypeli.Shape.SameSide().
Etäisyys kahden pisteen välillä.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 141.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia(), Jypeli.FollowerBrain.CreateDistanceComparer(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.TextureToShapeConverter.DistanceBetweenPointAndLineSegment(), Jypeli.TextureToShapeConverter.DistanceToHullAcceptable(), Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SplitPolygonEdge() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
double Jypeli.Vector.Distance | ( | Vector | vector | ) |
Etäisyys kahden pisteen välillä
vector |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 189.
Viittaukset Jypeli.Vector.Distance().
Pistetulo.
left | Vasen vektori |
right | Oikea vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 155.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.TextureToShapeConverter.DistanceBetweenPointAndLineSegment(), Jypeli.Shape.IsInsideTriangle(), PlatformCharacter2.OnColliding() ja Jypeli.Vector.ScalarProjection().
override bool Jypeli.Vector.Equals | ( | Object | obj | ) |
Onko annettu vektori yhtäsuuri tämän kanssa. Tosi, jos vektorien komponentit ovat double.Epsilon
in päässä toisistaan.
obj |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 449.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.
Viitattu PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Angle.GetVector() ja Jypeli.UnlimitedAngle.GetVector().
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 125.
Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.
|
staticprivate |
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
length | Pituus. |
angle | Kulma radiaaneina. |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 114.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.Vector.FromAngle(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.Widgets.Slider.GenMove(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Effects.Flame.GiveRandomDirection(), Jypeli.Effects.Smoke.GiveRandomDirection(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.RandomGen.NextVector(), PlatformCharacter.PrepareThrowable(), PlatformCharacter2.PrepareThrowable(), Jypeli.PhysicsObject.PrepareThrowable(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile(), Jypeli.Assets.Automobile.Update() ja Jypeli.PhysicsObject.Update().
override int Jypeli.Vector.GetHashCode | ( | ) |
Vektorin hajautuskoodi
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 438.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Direction.GetHashCode().
Palauttaa pisimmän vektorin.
vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 273.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
Palauttaa lyhimmän vektorin.
vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 250.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow() ja Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevel().
Vector Jypeli.Vector.Normalize | ( | ) |
Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 217.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.LinearOscillator(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SplitPolygonEdge() ja Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update().
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector2
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 603.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector3
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 621.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> Microsoft.Xna.Framework.Vector4
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 639.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector2
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 660.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector3
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 678.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Jypeli.Vector -> System.Numerics.Vector4
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 696.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector2 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 594.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().
|
static |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector3 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 612.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa Microsoft.Xna.Framework.Vector4 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 630.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa System.Numerics.Vector2 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 651.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa System.Numerics.Vector3 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 669.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muuttaa System.Numerics.Vector4 -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 687.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Muuttaa dvancedMath.Vector2D -> Jypeli.Vector
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 573.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), AdvanceMath.Vector2D.X ja AdvanceMath.Vector2D.Y.
Muuttaa Jypeli.Vector -> AdvancedMath.Vector2D
v |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 582.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Kertoo vektorin skalaarilla
source | |
scalar |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 497.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Summaa vektorit yhteen
left | |
right |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 469.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Vähentää vektorit toisistaan
left | |
right |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 483.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Miinustaa vektorin toisesta
source |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 537.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Jakaa vektorin skalaarilla
source | |
scalar |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 522.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Ovatko vektorit samat
left | |
right |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 551.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Muodostaa (x,y) muodossa olevasta merkkijonsta vektorin
vectorStr |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 409.
Viittaukset Jypeli.Vector.Parse().
Viitattu Jypeli.Vector.Parse().
|
static |
Muodostaa (x,y) muodossa olevasta merkkijonsta vektorin, jossa x ja y on muotoiltu annetun formaatin mukaisesti
vectorStr | |
formatProvider |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 421.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().
Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 208.
Viittaukset Jypeli.Vector.ScalarProjection().
double Jypeli.Vector.ScalarProjection | ( | Vector | vector | ) |
Skalaariprojektio annettuun vektoriin https://en.wikipedia.org/wiki/Scalar_projection
vector |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 200.
Viittaukset Jypeli.Vector.DotProduct() ja Jypeli.Vector.MagnitudeSquared.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply(), Jypeli.Widgets.Slider.GenMove(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.GameObject.IsBetween(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect() ja Jypeli.Vector.Project().
override string Jypeli.Vector.ToString | ( | ) |
Vektori merkkijonona muodossa (x,y)
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 386.
Viittaukset Jypeli.Vector.ToString().
Viitattu Jypeli.Vector.ToString().
string Jypeli.Vector.ToString | ( | IFormatProvider | formatProvider | ) |
Vektori merkkijonona muodossa (x,y), jossa x ja y on muotoiltu annetun formaatin mukaisesti
formatProvider |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 397.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Kertoo vektorin matriisilla.
matrix |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 227.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen() ja Jypeli.Mouse.SetPosition().
Vector Jypeli.Vector.Transpose | ( | ) |
Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 240.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Diagonaalivektori (1,1)
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 91.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel() ja Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle).
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 81.
Viitattu PlatformCharacter.CanWalk(), Jypeli.Assets.LaserGun.CreateProjectile(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 >(), Jypeli.PhysicsObject.StopHorizontal() ja PlatformCharacter2.Update().
Pystysuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta ylös).
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 86.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 >(), PlatformCharacter.PrepareThrowable() ja Jypeli.PhysicsObject.StopVertical().
double Jypeli.Vector.X |
Vektorin X-komponentti.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 334.
Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.InputBox.InputBox(), Jypeli.MessageWindow.MessageWindow(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen(), Jypeli.Vector.Vector(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.TextureToShapeConverter.DetectVertices(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Widgets.Background.Draw(), Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), Jypeli.LetterPicker.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Label.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.Vector.Equals(), Jypeli.Font.FindWrapIndex(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Label.GetHorizontalAlignment(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Initialize(), Jypeli.TextureToShapeConverter.InPolygon(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Game.IsObjectOnScreen(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter.Move(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector4(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector2(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector3(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector4(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.Game.PaintPhysicsOutlines(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines(), Jypeli.Assets.Explosion.PlaySound(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchCrossingEdges(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchNextHullEntrance(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SplitPolygonEdge(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), PlatformCharacter2.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Effects.Smoke.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.UpdateValue() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().
double Jypeli.Vector.Y |
Vektorin Y-komponentti
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 339.
Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer.CanCollide(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.TextureToShapeConverter.DetectVertices(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Widgets.Background.Draw(), Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), Jypeli.LetterPicker.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Label.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.LetterPicker.EndDrag(), Jypeli.Vector.Equals(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), PlatformCharacter.ForceJump(), PlatformCharacter2.ForceJump(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Label.GetVerticalAlignment(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.TextureToShapeConverter.InPolygon(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Game.IsObjectOnScreen(), PlatformCharacter.IsStandingOn(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.OnCollision(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector4(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector2(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector3(), Jypeli.Vector.operator System.Numerics.Vector4(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.Game.PaintPhysicsOutlines(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchCrossingEdges(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchHoleEntrance(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchNextHullEntrance(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SplitPolygonEdge(), Jypeli.LetterPicker.StartDrag(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Effects.Smoke.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.LetterPicker.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.UpdateValue(), PlatformCharacter.Walk() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().
Nollavektori.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 71.
Viitattu Jypeli.Level.Level(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.Assets.LaserGun.CreateProjectile(), Jypeli.Shape.CreateRegularPolygonCache(), Jypeli.TextureToShapeConverter.CreateSimplePolygon(), Jypeli.Layer.CreateStaticLayer(), Jypeli.TextureToShapeConverter.DetectVertices(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.TextureToShapeConverter.GetNextHullPoint(), Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen(), Jypeli.Mouse.GetState(), Jypeli.Effects.Lightning.InitializeParticle(), Jypeli.Shape.IsInsideOutlines(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), Jypeli.Camera.Reset(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchForOutstandingVertex(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchHullEntrance(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SearchNearPixels(), Jypeli.Mouse.SetPosition(), Jypeli.TextureToShapeConverter.SplitPolygonEdge(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Label.updateSize().
|
get |
Kulma radiaaneina.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 371.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Vector.CrossProduct(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination(), Jypeli.Assets.Automobile.Update(), Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update(), ShootingPlatformCharacter.Update(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.RandomMoverBrain.Update(), Jypeli.PhysicsObject.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vasen normaali.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 96.
Viitattu PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), PlatformCharacter2.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vektorin pituus.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 344.
Viitattu Jypeli.AccelerometerAnalogState.AccelerometerAnalogState(), Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Vector.CrossProduct(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.GamePad.GenerateAnalogState(), Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.Vector.Max(), Jypeli.Vector.Min(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.Vector.Normalize(), ShootingPlatformCharacter.Shoot(), Jypeli.Assets.Automobile.Update(), Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update(), ShootingPlatformCharacter.Update(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.RandomMoverBrain.Update(), Jypeli.PhysicsObject.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vektorin pituuden neliö.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 352.
Viitattu Jypeli.Vector.ScalarProjection().
|
get |