TIES501 Seminar


AUTUMN 2016
Name Title Supervisor
Anne Diversification of the Finnish language education through online courses L. Hiltunen
Anton Discovering ignorance points from data V. Terziyan
Arto Kybertoiminnalisuuden havainnointi Suomen Erillisverkot Oy A. Viinikainen & T. Ristamäki
Arus Efficient ways for storing data and performing search O. Khryenko
Atte AI in stealth-action games V. Lappalainen
Daniel Virtuaalitodellisuuskehitys nykypäivän pelimoottoreissa (Unreal Engine & Unity) ? & J. Varsaluoma
Henri IOT data integrity / network security A. Viinikainen
Ismo SDN-verkkojen turvallisuus T. Hämäläinen
Janne Rinnakkaislaskennan ja koneoppimisen yhdistäminen T. Kärkkäinen
Jere Web-ohjelmointi ja tietoturvaan liittyvät ongelmat A-J. Kaijanaho
Jesse ??? ???
Joonas VR-laitteiden käyttöönottoon liittyvät kokemukset P. Nieminen
Jouni Can programming a software tool make customer workflow better / faster A-J. Lakanen & T. Kärkkäinen
Juha Docker ja palvelualustojen virtualisointiratkaisut. V. Tirronen
Juha K. Mittaustiedon siirto A. Viinikainen
Juuso Peliohjelmointiin liittyvät mekaniikat, esim. kelluntafysiikan toteuttaminen R. Mäkinen / T. Rossi
Lauri Uuden opetussuunnitelman vaikutuksia tietoteknikaan A. Ekonoja & T. Kärkkäinen
Michael Synertically adhered vehicle diagnostic system O. Khriyenko
Mikhail Semantic web driven music curation O. Khriyenko
Mikko Kirjallisuuskatsaus nykyaikaisisten tietoverkkojen suojausmenetelmistä T. Hämäläinen
Mofizur Data Mining methodology and application for debt collection industries V. Terziyan
Muhammad Data driven multiobjective optimization using sentiment mining K. Miettinen & M. Hartikainen
Pasi K. Android sovelluksen arkkitehtuuri - testattavuus ja ylläpito T. Hämäläinen & A. Raunio
Pasi H. Suomalaisten indie-pelikehittäjien kokemuksia mobiilipelin julkaisemisesta (iOs & Android) V. Lappalainen & J. Varsaluoma
Seppo Javascript sovelluskehysten vertailu V. Lappalainen
Simo Reaktiivisen funktio-ohjelmoinnin soveltaminen peliohjelmoinnissa V. Tirronen & A-J. Lakanen
Simo M. TVT ja yksilöllinen oppiminen tai TVT-tukihenkilön haasteet L. Hiltunen
Susanne Human activity processing T. Kärkkäinen & S. Äyrämö
Tarja Miten parantaa tietoturvavaatimuksia (kehitettävä tuote) M. Lehto
Teppo MVC soveltuminen peliohjelmoinnissa A-J. Lakanen
Tero Käyttäjälähtöinen muokattavuus Unity-pelimoottorilla kehitetyissä peleissä Ville Isomöttönen
Tiang Privacy preserve for smart grid C. Zheng & W. Shuaiqiang
Tuomas Annotoidut videot L. Hiltunen