Anne |
Diversification of the Finnish language education through online courses |
L. Hiltunen |
Anton |
Discovering ignorance points from data |
V. Terziyan |
Arto |
Kybertoiminnalisuuden havainnointi Suomen Erillisverkot Oy |
A. Viinikainen & T. Ristamäki |
Arus |
Efficient ways for storing data and performing search |
O. Khryenko |
Atte |
AI in stealth-action games |
V. Lappalainen |
Daniel |
Virtuaalitodellisuuskehitys nykypäivän pelimoottoreissa (Unreal Engine & Unity) |
? & J. Varsaluoma |
Henri |
IOT data integrity / network security |
A. Viinikainen |
Ismo |
SDN-verkkojen turvallisuus |
T. Hämäläinen |
Janne |
Rinnakkaislaskennan ja koneoppimisen yhdistäminen |
T. Kärkkäinen |
Jere |
Web-ohjelmointi ja tietoturvaan liittyvät ongelmat |
A-J. Kaijanaho |
Jesse |
??? |
??? |
Joonas |
VR-laitteiden käyttöönottoon liittyvät kokemukset |
P. Nieminen |
Jouni |
Can programming a software tool make customer workflow better / faster |
A-J. Lakanen & T. Kärkkäinen |
Juha |
Docker ja palvelualustojen virtualisointiratkaisut. |
V. Tirronen |
Juha K. |
Mittaustiedon siirto |
A. Viinikainen |
Juuso |
Peliohjelmointiin liittyvät mekaniikat, esim. kelluntafysiikan toteuttaminen |
R. Mäkinen / T. Rossi |
Lauri |
Uuden opetussuunnitelman vaikutuksia tietoteknikaan |
A. Ekonoja & T. Kärkkäinen |
Michael |
Synertically adhered vehicle diagnostic system |
O. Khriyenko |
Mikhail |
Semantic web driven music curation |
O. Khriyenko |
Mikko |
Kirjallisuuskatsaus nykyaikaisisten tietoverkkojen suojausmenetelmistä |
T. Hämäläinen |
Mofizur |
Data Mining methodology and application for debt collection industries |
V. Terziyan |
Muhammad |
Data driven multiobjective optimization using sentiment mining |
K. Miettinen & M. Hartikainen |
Pasi K. |
Android sovelluksen arkkitehtuuri - testattavuus ja ylläpito |
T. Hämäläinen & A. Raunio |
Pasi H. |
Suomalaisten indie-pelikehittäjien kokemuksia mobiilipelin julkaisemisesta (iOs & Android) |
V. Lappalainen & J. Varsaluoma |
Seppo |
Javascript sovelluskehysten vertailu |
V. Lappalainen |
Simo |
Reaktiivisen funktio-ohjelmoinnin soveltaminen peliohjelmoinnissa |
V. Tirronen & A-J. Lakanen |
Simo M. |
TVT ja yksilöllinen oppiminen tai TVT-tukihenkilön haasteet |
L. Hiltunen |
Susanne |
Human activity processing |
T. Kärkkäinen & S. Äyrämö |
Tarja |
Miten parantaa tietoturvavaatimuksia (kehitettävä tuote) |
M. Lehto |
Teppo |
MVC soveltuminen peliohjelmoinnissa |
A-J. Lakanen |
Tero |
Käyttäjälähtöinen muokattavuus Unity-pelimoottorilla kehitetyissä peleissä |
Ville Isomöttönen |
Tiang |
Privacy preserve for smart grid |
C. Zheng & W. Shuaiqiang |
Tuomas |
Annotoidut videot |
L. Hiltunen |