Jypeli 10
The simple game programming library
|
Parhaiden pisteiden lista. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ScoreList () | |
Luo tyhjän, 10 sijan top-listan. Lisää... | |
ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore) | |
Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää... | |
ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore, string defaultName) | |
Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää... | |
int | Add (string name, double score) |
Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää... | |
override bool | Equals (object obj) |
Tarkistaa, onko kaksi listaa yhtäsuuret. Lisää... | |
IEnumerator< ScoreItem > | GetEnumerator () |
override int | GetHashCode () |
bool | Qualifies (double score) |
Tarkistaa, kelpaako tulos listalle. Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
ScoreItem[] | _scores |
string | LastEnteredName = "" |
Viimeksi kirjoitettu nimi Lisää... | |
Ominaisuudet | |
int | Count [get] |
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu. Lisää... | |
bool | Reverse [getprivate set] |
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi. Lisää... | |
ScoreItem | this[int position] [getset] |
Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score; Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.INotifyList< ScoreItem > | |
Action | Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
System.Collections.IEnumerator System.Collections.IEnumerable. | GetEnumerator () |
void | OnChanged () |
Parhaiden pisteiden lista.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 41.
Jypeli.ScoreList.ScoreList | ( | ) |
Luo tyhjän, 10 sijan top-listan.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 119.
Viitattu Jypeli.ScoreList.Equals().
Jypeli.ScoreList.ScoreList | ( | int | length, |
bool | reverse, | ||
double | baseScore, | ||
string | defaultName | ||
) |
Luo uuden, tyhjän top-listan.
length | Kuinka monta nimeä listalla voi olla enintään. |
reverse | Käänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi). |
baseScore | Pohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava. |
defaultName | Oletusnimi tyhjille paikoille. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreItem.Position ja Jypeli.ScoreList.Reverse.
Jypeli.ScoreList.ScoreList | ( | int | length, |
bool | reverse, | ||
double | baseScore | ||
) |
Luo uuden, tyhjän top-listan.
length | Kuinka monta nimeä listalla voi olla enintään. |
reverse | Käänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi). |
baseScore | Pohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 151.
int Jypeli.ScoreList.Add | ( | string | name, |
double | score | ||
) |
Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä.
name | Nimi. |
score | Pisteet. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 197.
Viittaukset Jypeli.ScoreList.Count, Jypeli.ScoreList.LastEnteredName, Jypeli.ScoreList.Qualifies() ja Jypeli.ScoreList.Reverse.
override bool Jypeli.ScoreList.Equals | ( | object | obj | ) |
Tarkistaa, onko kaksi listaa yhtäsuuret.
obj | Toinen lista |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 166.
Viittaukset Jypeli.ScoreList.ScoreList(), Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreList.Count ja Jypeli.ScoreList.Equals().
Viitattu Jypeli.ScoreList.Equals().
IEnumerator< ScoreItem > Jypeli.ScoreList.GetEnumerator | ( | ) |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 61.
Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores.
Viitattu Jypeli.ScoreList.GetEnumerator().
|
private |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 70.
Viittaukset Jypeli.ScoreList.GetEnumerator().
override int Jypeli.ScoreList.GetHashCode | ( | ) |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 156.
Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores.
|
private |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 110.
Viittaukset Jypeli.ScoreList.Changed.
bool Jypeli.ScoreList.Qualifies | ( | double | score | ) |
Tarkistaa, kelpaako tulos listalle.
score | Tulos |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 185.
Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreList.Reverse ja Jypeli.ScoreItem.Score.
Viitattu Jypeli.ScoreList.Add().
ScoreItem [] Jypeli.ScoreList._scores |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.ScoreList.ScoreList(), Jypeli.ScoreList.Equals(), Jypeli.ScoreList.GetEnumerator(), Jypeli.ScoreList.GetHashCode() ja Jypeli.ScoreList.Qualifies().
string Jypeli.ScoreList.LastEnteredName = "" |
Viimeksi kirjoitettu nimi
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 51.
Viitattu Jypeli.ScoreList.Add().
|
get |
Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.ScoreList.Add(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear() ja Jypeli.ScoreList.Equals().
|
getprivate set |
Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 103.
Viitattu Jypeli.ScoreList.ScoreList(), Jypeli.ScoreList.Add(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear() ja Jypeli.ScoreList.Qualifies().
|
getset |
Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score;
position | Sijoitus listalla. |
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 84.
Action Jypeli.ScoreList.Changed |
Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu.
Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 108.
Viitattu Jypeli.ScoreList.OnChanged().