Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.GameObjects.Oscillator luokkareferenssiabstract

Harmoninen värähtelijä. Lisää...

Luokan Jypeli.GameObjects.Oscillator luokkakaavio
Jypeli.Updatable Jypeli.Destroyable Jypeli.GameObjects.AngularOscillator Jypeli.GameObjects.LinearOscillator

Julkiset jäsenfunktiot

 Oscillator (IGameObject obj, double f, double phase, double damping)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
double GetDampingMultiplier ()
 
abstract void Stop ()
 
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Julkiset attribuutit

double Damping
 
double Frequency
 
IGameObject Object
 
double Phase
 

Suojatut jäsenfunktiot

abstract void Apply ()
 

Suojellut attribuutit

double t = 0
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [getprivate set]
 
bool IsUpdated [get]
 
double W [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Harmoninen värähtelijä.

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Oscillator()

Jypeli.GameObjects.Oscillator.Oscillator ( IGameObject  obj,
double  f,
double  phase,
double  damping 
)

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 25.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Apply()

abstract void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Apply ( )
protectedpure virtual

◆ Destroy()

void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy ( )

Tuhoaa kappaleen

Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 53.

Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroyed ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.IsDestroyed.

Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().

◆ GetDampingMultiplier()

◆ Stop()

abstract void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Stop ( )
pure virtual

◆ Update()

void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update ( Time  time)

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Damping

◆ Frequency

double Jypeli.GameObjects.Oscillator.Frequency

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 14.

Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply().

◆ Object

◆ Phase

◆ t

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.GameObjects.Oscillator.IsDestroyed
getprivate set

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 19.

Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy().

◆ IsUpdated

bool Jypeli.GameObjects.Oscillator.IsUpdated
get

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 18.

◆ W

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroyed

Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 23.

Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: