Jypeli 10
The simple game programming library
|
Harmoninen värähtelijä. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Oscillator (IGameObject obj, double f, double phase, double damping) | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
double | GetDampingMultiplier () |
abstract void | Stop () |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
double | Damping |
double | Frequency |
IGameObject | Object |
double | Phase |
Suojatut jäsenfunktiot | |
abstract void | Apply () |
Suojellut attribuutit | |
double | t = 0 |
Ominaisuudet | |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
bool | IsUpdated [get] |
double | W [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Harmoninen värähtelijä.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 9.
Jypeli.GameObjects.Oscillator.Oscillator | ( | IGameObject | obj, |
double | f, | ||
double | phase, | ||
double | damping | ||
) |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 25.
|
protectedpure virtual |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObjects.LinearOscillator ja Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.
Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().
void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa kappaleen
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 53.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroyed ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.IsDestroyed.
Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().
double Jypeli.GameObjects.Oscillator.GetDampingMultiplier | ( | ) |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 33.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Damping ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.t.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetVelocity() ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().
|
pure virtual |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObjects.LinearOscillator ja Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.
Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().
void Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update | ( | Time | time | ) |
Päivitysfunktio
time | Kulunut aika edellisestä päivityksestä |
Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 38.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.Oscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.GetDampingMultiplier(), Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.GameObjects.Oscillator.Stop() ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.t.
double Jypeli.GameObjects.Oscillator.Damping |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 16.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply() ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.GetDampingMultiplier().
double Jypeli.GameObjects.Oscillator.Frequency |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 14.
IGameObject Jypeli.GameObjects.Oscillator.Object |
double Jypeli.GameObjects.Oscillator.Phase |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 15.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset() ja Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetVelocity().
|
protected |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.GetDampingMultiplier(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetVelocity() ja Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 19.
Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy().
|
get |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 18.
|
get |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.Apply(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetAngularVelocity(), Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetOffset(), Jypeli.GameObjects.AngularOscillator.GetOffset() ja Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.GetVelocity().
Action Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroyed |
Määrittely tiedoston Oscillator.cs rivillä 23.
Viitattu Jypeli.GameObjects.Oscillator.Destroy().