Jypeli 10
The simple game programming library
FontStashSharp.Texture2DManager luokkareferenssi
Luokan FontStashSharp.Texture2DManager luokkakaavio

Julkiset jäsenfunktiot

 Texture2DManager (GraphicsDevice device)
 
object CreateTexture (int width, int height)
 
void SetTextureData (object texture, Rectangle bounds, byte[] data)
 

Yksityiset attribuutit

readonly GraphicsDevice _device
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 48.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Texture2DManager()

FontStashSharp.Texture2DManager.Texture2DManager ( GraphicsDevice  device)

Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 52.

Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CreateTexture()

object FontStashSharp.Texture2DManager.CreateTexture ( int  width,
int  height 
)

Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 62.

Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.

◆ SetTextureData()

void FontStashSharp.Texture2DManager.SetTextureData ( object  texture,
Rectangle  bounds,
byte[]  data 
)

Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 67.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _device

readonly GraphicsDevice FontStashSharp.Texture2DManager._device
private

Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: