- 14:00:59
- Miten AddCollisionHandler toimii? :(
- 14:15:00
- voiko niitä tasohyppely-peliä varten tarkoitettuja muuttujia kuten tasohyppelypelin hahmo käyttää perus physics gamessa?
- 14:19:25
- Miten muuten se koe toimii? Jos ei esim. muista miten jokin käsky toimii niin voiko tarkistaa microsoftin helppisysteemistä tms?
- 14:23:03
- Onko taunotehtävät pakollisia?
- 14:23:33
- Pakollisia ovat tehtävät joiden perässä lukee (pakollinen)
- 14:45:13
- msPaint master race
- 14:49:20
- Miksei .png voi käyttää? Eikös häviöttömästä formaatista saa aivan yhtä hyvin selvää kuin .bmp?
- 14:52:28
- se rivin loppu on bmp:lle ominainen tapa pyöristää rivien datan määrä neljällä jaolliseksi. eli jos kuva on 7 x 7, sinne lisätään vielä rivit turhia pikseleitä, että saadaan koko 4:llä jaolliseksi
- 14:55:56
- Videon kattelijat painoivat jo pausea :D
- 14:58:03
- saako kysyä mistä nuo ääniefektit on otettu?
- 14:58:37
- Vesku pitch shiftannu omaa ääntään :^)
- 15:00:22
- Enemmän kiinnostaisi mistä saatu sen eilisen luennon alussa näytetyn pelin äänet
- 15:06:33
- haluan supersankarin jonka kyky on muuttaa itsensä merkkijonoksi
- 15:07:36
- Onko se funktio? Onko se vektori? Ei, se on merkkijonomies
- 15:13:26
- eiks tronissa sinänsä muututtu merkkijonoiks
- 15:40:39
- Mistä kuvat sai?
- 15:43:35
- se rivin loppu on bmp:lle ominainen tapa pyöristää rivien datan määrä neljällä jaolliseksi. eli jos kuva on 7 x 7, sinne lisätään vielä rivit turhia pikseleitä, että saadaan koko 4:llä jaolliseksi
- 15:44:36
- Jos tekee luokan Elain erilliseen luokkaan, eikä sinne samaan kuin ne muutkin.
Niin pitääkö laittaa ne kaikki samaan namespaceen?
- 15:44:52
- kuinka edistynyt tuo follower brain on? jääkö se jumiin seiniin vai osaako se navigoida niiden ohi?