14:00:59
Miten AddCollisionHandler toimii? :(
14:15:00
voiko niitä tasohyppely-peliä varten tarkoitettuja muuttujia kuten tasohyppelypelin hahmo käyttää perus physics gamessa?
14:19:25
Miten muuten se koe toimii? Jos ei esim. muista miten jokin käsky toimii niin voiko tarkistaa microsoftin helppisysteemistä tms?
14:23:03
Onko taunotehtävät pakollisia?
14:23:33
Pakollisia ovat tehtävät joiden perässä lukee (pakollinen)
14:45:13
msPaint master race
14:49:20
Miksei .png voi käyttää? Eikös häviöttömästä formaatista saa aivan yhtä hyvin selvää kuin .bmp?
14:52:28
se rivin loppu on bmp:lle ominainen tapa pyöristää rivien datan määrä neljällä jaolliseksi. eli jos kuva on 7 x 7, sinne lisätään vielä rivit turhia pikseleitä, että saadaan koko 4:llä jaolliseksi
14:55:56
Videon kattelijat painoivat jo pausea :D
14:58:03
saako kysyä mistä nuo ääniefektit on otettu?
14:58:37
Vesku pitch shiftannu omaa ääntään :^)
15:00:22
Enemmän kiinnostaisi mistä saatu sen eilisen luennon alussa näytetyn pelin äänet
15:06:33
haluan supersankarin jonka kyky on muuttaa itsensä merkkijonoksi
15:07:36
Onko se funktio? Onko se vektori? Ei, se on merkkijonomies
15:13:26
eiks tronissa sinänsä muututtu merkkijonoiks
15:40:39
Mistä kuvat sai?
15:43:35
se rivin loppu on bmp:lle ominainen tapa pyöristää rivien datan määrä neljällä jaolliseksi. eli jos kuva on 7 x 7, sinne lisätään vielä rivit turhia pikseleitä, että saadaan koko 4:llä jaolliseksi
15:44:36
Jos tekee luokan Elain erilliseen luokkaan, eikä sinne samaan kuin ne muutkin.

Niin pitääkö laittaa ne kaikki samaan namespaceen?
15:44:52
kuinka edistynyt tuo follower brain on? jääkö se jumiin seiniin vai osaako se navigoida niiden ohi?